BIBLIOTECZNY MARKETING WEWNĘTRZNY...

BIBLIOTECZNY MARKETING WEWNĘTRZNY...nr katalogowy: 51
  • Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce

    Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula

    Łódź; Uniwersytet Łódzki, 2019

    ss. 264

    Format B5

    Oprawa miękka

    ISBN 978-83-8142-334-2

     

    Spis treści

    Wstęp 7

    1. Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 11
    1.1. Biblioteki w zapisie ustawowym 12
    1.2. Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 14
    1.3. Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 26
    2. Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 31
    2.1. Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 32
    2.2. Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 38
    2.3. Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 50
    3. Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 53
    3.1. Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 53
    3.2. Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 58
    3.3. Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 62
    4. Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 65
    4.1. Metodyka badania 65
    4.2. Charakterystyka i struktura badanej próby 75
    4.3. Analiza wyników badania 79
    4.3.1. Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 79
    4.3.2. System motywacyjny w bibliotece 97
    4.3.3. Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy 134
    4.4. Wnioski końcowe 161

    Bibliografia 171
    Spis tabel, schematów i wykresów 183
    Załącznik 1. Baza bibliotek zatrudniających jednostki populacji badanej wytypowane do próby 191
    Załącznik 2. Marketing biblioteczny (1991–2016). Bibliografia polskich publikacji w porządku chronologicznym 219
    Indeks do bibliografii Marketing biblioteczny (1991–2016) 247
    Załącznik 3. Marketing biblioteczny: dane liczbowe dotyczące publikacji w latach 1991–2016 261
    Od redakcji 263

  • Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

39,90  PLN
Cena nie zawiera kosztów dostawy

egz.

Czas realizacji: od 24h do 14 dni

Zapytaj o produkt

Koszyk jest pusty